پالت مژه اکستنشن قهوه ای متوسط آی بی IB

پالت مژه اکستنشن قهوه ای متوسط آی بی IB
مناسب اکستنشن والیوم
جنس مژه: نرم وابریشمی
این محصول از کیفیت و تراکم بالایی برخوردار می باشد .
فقط یک رنگ از طیف قهوه ای متوسط
پالت مژه در میکس سایز (8 الی 15)
این پالت داری 20 لاین مژه است.
کشور سازنده: کره جنوبی
*
*
*
ارسال رایگان
برای سفارش‌ بالای 950٬000 تومان
تولید کننده:
آی بی
قیمت کالا:
629٬000 تومان
معرفی

پالت مژه قهوه‌ای متوسط آی بی یکی از محصولات حرفه‌ای برای اکستنشن مژه است که مژه‌های مصنوعی در رنگ قهوه‌ای متوسط و در اندازه‌ها و ضخامت‌های مختلف را شامل می‌شود. این پالت به خصوص برای کسانی که به دنبال ظاهری طبیعی‌تر و گرم‌تر نسبت به مژه‌های سیاه یا قهوه‌ای تیره هستند، مناسب است.

رنگ مژه‌های این پالت به صورت قهوه‌ای متوسط است که جلوه‌ای طبیعی‌تر به مژه‌ها می‌دهد. این رنگ برای افرادی که به دنبال یک ظاهر کمتر برجسته و طبیعی‌تر هستند، مناسب است. این مژه‌ها با پوست‌های روشن و موهای قهوه‌ای یا بلوند به خوبی هماهنگ می‌شوند.

مژه‌های قهوه‌ای متوسط برای ایجاد ظاهری طبیعی و در عین حال زیبا ایده‌آل هستند. این رنگ به خصوص برای افرادی با موهای روشن یا تناژ پوست گرم مناسب است.

این پالت برای اکستنشن مژه افرادی مناسب است که به دنبال یک ظاهر طبیعی و ملایم با مژه‌هایی به رنگ قهوه‌ای متوسط هستند. این پالت به خصوص برای افرادی که موهای قهوه‌ای روشن یا متوسط دارند یا به دنبال ظاهری طبیعی‌تر در اکستنشن مژه‌های خود هستند، ایده‌آل است.

پالت مژه قهوه‌ای متوسط آی بی یک ابزار حرفه‌ای با کیفیت برای اکستنشن‌کاران است که به دنبال ارائه خدماتی با کیفیت بالا و با توجه به نیازهای متنوع مشتریان خود هستند.

مژه‌های موجود در این پالت از الیاف با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و به آسانی به مژه‌های طبیعی متصل می‌شوند. این پالت به طور خاص برای اکستنشن‌کاران حرفه‌ای طراحی شده است تا بتوانند بهترین نتیجه را برای مشتریان خود ایجاد کنند.

وجود مژه‌هایی با طول‌های مختلف در این پالت به اکستنشن‌کاران این امکان را می‌دهد که برای هر مشتری ترکیب‌های متفاوت و دلخواهی ایجاد کنند.

مژه‌ها با ضخامت 0.07 میلی‌متر در این پالت وجود دارند که مناسب برای ایجاد اکستنشن‌های طبیعی و سبک است. این ضخامت نازک به مژه‌ها ظاهری طبیعی و بدون سنگینی می‌دهد و باعث می‌شود اکستنشن مژه سبک و راحت باشد.

این برند مژه های خود را در فرهای متفاوتی از قبیل CC, D,C عرضه کرده است که در افکت های مختلف کارایی دارد. سایز بندی پالت ها میکس میباشد که فقط یک رنگ از طیف قهوه ای متوسط را شامل میشود . دارای 20 ردیف میباشند.

 

مشخصات
برند
آی بی IB
کشور سازنده
کره جنوبی
مناسب برای
اکستنشن مژه
مناسب استفاده
حرفه ای
ضخامت مژه
0/07
رنگ مژه
قهوه ای متوسط
نوع فر
D, CC
تعداد ردیف
20
توضیحات
سایز بندی پالت ها میکس میباشد که فقط یک رنگ از طیف قهوه ای متوسط را شامل میشود . دارای 20 ردیف میباشند.