پالت مژه اکستنشن قهوه ای روشن آی بی IB

پالت مژه اکستنشن قهوه ای روشن آی بی IB
ضخامت0.07: مناسب اکستنشن والیوم
جنس مژه: لیطف وابریشمی
این محصول از کیفیت و تراکم بالایی برخوردار می باشد .
فقط یک رنگ از طیف قهوه ای روشن
پالت مژه در میکس سایز: (8 الی 15)
این پالت داری 20 لاین مژه است.
کشور سازنده: کره جنوبی
*
*
*
ارسال رایگان
برای سفارش‌ بالای 950٬000 تومان
تولید کننده:
آی بی
قیمت کالا:
629٬000 تومان
معرفی

پالت مژه قهوه‌ای روشن آی بی یکی از ابزارهای حرفه‌ای برای اکستنشن مژه است که به دلیل رنگ ملایم و روشن‌تر از قهوه‌ای معمولی، جلوه‌ای طبیعی‌تر و متناسب‌تر برای افرادی با رنگ موی روشن یا تناژ پوست گرم ایجاد می‌کند. این پالت مناسب افرادی است که به دنبال ظاهری طبیعی‌تر و در عین حال زیبا و برجسته هستند.

مژه‌های موجود در این پالت به رنگ قهوه‌ای روشن هستند که برای افرادی که به دنبال نمای ملایم‌تر و طبیعی‌تر نسبت به مژه‌های مشکی یا قهوه‌ای تیره هستند، مناسب است. این رنگ به خصوص برای افرادی با موی روشن یا تناژ پوست گرم توصیه می‌شود.

اکستنشن قهوه ای برای افرادی با رنگ روشن ایده آل هستند، اگر رنگ پوست شما روشن است اکستنشن های قهوه ای مناسب شما هستند.

مژه‌های قهوه‌ای روشن، ظاهری طبیعی‌تر ایجاد می‌کنند که به خصوص برای افرادی با موهای بلوند یا قهوه‌ای روشن مناسب است.

این پالت برای اکستنشن مژه افرادی مناسب است که به دنبال یک ظاهر طبیعی و ملایم با مژه‌هایی به رنگ قهوه‌ای روشن هستند. این مژه‌ها به خوبی با مژه‌های طبیعی ترکیب می‌شوند و به اکستنشن‌کار اجازه می‌دهند تا نمایی زیبا و طبیعی ایجاد کند.

پالت مژه قهوه‌ای روشن آی بی یک انتخاب عالی برای اکستنشن‌کاران حرفه‌ای است که به دنبال استفاده از مژه‌های باکیفیت و طبیعی برای مشتریان خود هستند. مژه‌های موجود در این پالت از الیاف با کیفیت بالا ساخته شده‌اند و به آسانی به مژه‌های طبیعی متصل می‌شوند. این پالت به طور خاص برای اکستنشن‌کاران حرفه‌ای طراحی شده است تا بتوانند بهترین نتیجه را برای مشتریان خود ایجاد کنند.

وجود مژه‌هایی با طول‌های مختلف به اکستنشن‌کار اجازه می‌دهد که برای هر مشتری ترکیب‌های متنوع و شخصی‌سازی شده‌ای ایجاد کند.

ضخامت مژه‌ها 0.07 میلی‌متر است که باعث می‌شود مژه‌ها نازک و طبیعی به نظر برسند. این ضخامت برای اکستنشن‌هایی با جلوه طبیعی و سبک‌تر مناسب است و به اکستنشن‌کاران اجازه می‌دهد حجم‌دهی دقیق و بدون اضافه‌وزن به مژه‌های طبیعی انجام دهند.

این برند مژه های خود را در فرهای متفاوتی از قبیل CC, D عرضه کرده است که در افکت های مختلف کارایی دارد. .سایز بندی پالت ها میکس میباشد که فقط یک رنگ از طیف قهوه ای روشن را شامل میشود . دارای 20 ردیف میباشند.

 
 
 
 
مشخصات
برند
آی بی IB
کشور سازنده
کره جنوبی
مناسب برای
اکستنشن مژه
مناسب استفاده
حرفه ای
ضخامت مژه
0/07
رنگ مژه
قهوه ای روشن
نوع فر
D, CC
تعداد ردیف
20
توضیحات
سایز بندی پالت ها میکس میباشد که فقط یک رنگ از طیف قهوه ای روشن را شامل میشود . دارای 20 ردیف میباشند.