پالت مژه اکستنشن رنگ سبز IB

پالت مژه اکستنشن رنگ سبز IB
جنس مژه ابریشمی و با کیفیت
ساخته شده از الیاف PBT)پلی بوتلین ترفتالات) کره ای نرم و سبک
ایده‌آل برای استایل‌های فانتزی
مناسب اکستنشن والیوم(3بعدی)، اسپایکی و کلاسیک
در سه سایز کوتاه و بلند
دارای 20 ردیف
ساخت کشور کره جنوبی
*
*
*
ارسال رایگان
برای سفارش‌ بالای 950٬000 تومان
تولید کننده:
آی بی

متاسفم - این محصول دیگر در دسترس نیست

قیمت کالا:
660٬000 تومان
399٬000 تومان
معرفی

یکی از معروف ترین و معتبرترین برند های اکستنشن مژه رنگی در ایران، برند آی بیوتی است. تقریباً تمامی اکستنشن کارهای حرفه ای محصولات این برند را شناخته و از آن ها استفاده می کنند.

این پالت شامل مژه‌های مصنوعی سبز رنگ با ویژگی‌های خاص برای ایجاد جلوه‌ای متفاوت و برجسته در آرایش چشم است.بهتر است در اکستنشن مژه رنگی از چسب مژه بیرنگ استفاده کنید. 

مژه‌های این پالت به رنگ سبز طراحی شده‌اند که جلوه‌ای منحصر به فرد و پرطراوت به چشم‌ها می‌بخشد. این رنگ برای آرایش‌هایی که نیاز به یک عنصر فانتزی یا خاص دارند، ایده‌آل است و می‌تواند ظاهری جذاب و هنری به چشم‌ها بدهد. 

پالت مژه سبز آی بی به‌طور خاص برای استفاده حرفه‌ای در سالن‌های زیبایی طراحی شده است و به آرایشگران اجازه می‌دهد تا با خلاقیت بیشتری در ایجاد طرح‌های هنری و استایل‌های مختلف مژه کار کنند.

این پالت مژه سبز، یک انتخاب عالی برای آرایشگرانی است که به دنبال خلق استایل‌های جسورانه و خلاقانه هستند. رنگ سبز زنده و انحنای C و  Dباعث می‌شود که مژه‌ها جلوه‌ای متفاوت و برجسته داشته باشند. این مژه‌ها به‌ویژه برای جشن‌ها، مناسبت‌های خاص و آرایش‌های فانتزی یا هنری بسیار مناسب هستند و به آرایشگر اجازه می‌دهند تا با رنگ و حجم مژه‌ها بازی کرده و ظاهری خاص برای مشتریان خود ایجاد کنند.

 این مژه ها بیشتر در انتهای چشم به کار برده می شوند. زیرا مژه های رنگی در انتهای چشم بسیار بهتر دیده می شوند.

این پالت نیز دارای بسته‌بندی شفاف است که مژه‌ها به‌صورت منظم در آن چیده شده‌اند. این ویژگی به آرایشگران کمک می‌کند تا به راحتی به مژه‌های مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند و فرآیند اکستنشن را سریع‌تر و کارآمدتر انجام دهند.

هر پالت شامل سه سایزکوتاه و بلند میباشد .

مشخصات
برند
آی بی IB
کشور سازنده
کره جنوبی
مناسب برای
اکستنشن مژه
مناسب استفاده
حرفه ای
ضخامت مژه
0/10
رنگ مژه
سبز
نوع فر
D, CC
تعداد ردیف
20
جنس مژه
ابریشم
توضیحات
پالت های رنگی I Beauty دارای ضخامت 10/0 میباشد.هر پالت شامل سه سایز میباشد.