چسب اکستنشن مژه BE آلفا پلاس

چسب اکستنشن مژه BE آلفا پلاس
دوام بسیار بالا گاز و دود بسیار پایین
با کمترین میزان حساسیت
مناسب برای مناطق مرطوب
سرعت: 1ثانیه
ساخت کشور روسیه
*
ارسال رایگان
برای سفارش‌ بالای 950٬000 تومان
تولید کننده:
بی ای
موجود نیست
قیمت کالا:
559٬000 تومان
معرفی

سرعت خشک شدن این چسب 1ثانیه است. ماده اصلی همه چسب های مژه، سیانواکریلات است. دمای مناسب کار 18 تا 20 درجه سانتیگراد و دامنه رطوبت توصیه شده 40 تا 60 درصد میباشد. چسب آلفا پلاس مناسب مناطق مرطوب میباشد.

بی شک یک اکستنشن عالی و بی نقص نیازمند یک چسب قوی، با ماندگاری بالا و سرعت اعمال بسیار خوب و بادوام برای اکستنشن مژه شما ایجاد کند. این چسب حرفه ای برای ایجاد مژه هایی با ظاهری طبیعی ،بی عیب و نقص که تا هفته ها ماندگاری دارند، عالی است. این چسب با فرمول خشک شدن سریع و فناوری بدون گاز، دارای قابلیت استفاده آسان و مناسب، چه برای مبتدیان و به صورت خانگی و چه به صورت حرفه ای توسط تکنسین‌های با تجربه است.

با چسب اکستنشن مژه آلفا پلاس، زمان انجام اکستنشن مژه کاهش یافته و عمل اکستنشن، با کارایی و تاثیر بهتری انجام خواهد گرفت. همانطور که گفته شد چسب اکستنشن مژه Alpha Plus از برند Be Perfect، برای چسباندن مژه مصنوعی به مژه طبیعی توسط مژه کارهای حرفه ای استفاده می شود. قوام مایع این چسب به شما این امکان را می دهد که عمل متصل کردن مژه مصنوعی به طبیعی را تقریبا فوری و در عرض چند ثانیه انجام دهید، میزان دود به حداقل می رسد و خطر واکنش آلرژیک بسیار کم خواهد بود.

مشخصات
برند
بی ای BE
وزن
3 میلی گرم و 5 میلی گرم
کشور سازنده
روسیه
زمان چسبیدن
1ثانیه
ماندگاری چسب
بیشتر از 8 هفته
مناسب برای
اکستنشن مژه
مناسب استفاده
حرفه ای
توضیحات
مناسب مناطق مرطوب