پالت مژه اکستنشن میکس قهوه ای IB

پالت مژه اکستنشن میکس قهوه ای IB
پالت مژه اکستنشن میکس قهوه ای IB
ضخامت0.07:مناسب اکستنشن والیوم
ضخامت 0.10 :مناسب اکستنشن والیوم(سه بعدی) ، اسپایکی و کلاسیک
جنس مژه:ابریشمی
این محصول از کیفیت و تراکم بالایی برخوردار می باشد .
طیف رنگ قهوه ای از تیره به روشن
این پالت داری 20 لاین مژه است.
کشور سازنده:کره جنوبی
*
*
*
ارسال رایگان
برای سفارش‌ بالای 950٬000 تومان
تولید کننده:
آی بی
قیمت کالا:
629٬000 تومان
معرفی

یکی از روش های زیبایی پر طرفدار در حوزه مژه، اکستنشن مژه قهوه ای است که به شما امکان می دهد تا مژه های خود را تغییر داده و چشمانی جذاب و زیبا و گیرا داشته باشید.با استفاده از مژه قهوه ای، می توانید ظاهری طبیعی و جذاب برای چشمان خود به دست آورید.

پالت مژه قهوه ای   IB یکی از بهترین انواع پالت مژه قهوه ای که تا حد ممکن شبیه مژه های طبیعی ساخته شده است. مژه های قهوه ای IB به زیبا تر شدن اکستنشن شما کمک می کند .

اکستنشن قهوه ای برای افرادی با رنگ روشن ایده آل هستند، اگر رنگ پوست شما روشن است اکستنشن های قهوه ای مناسب شما هستند.

اکستنشن قهوه ای هر رنگ چشمی را در حالت روشنتر و شفاف تر نشان می دهد، با اکستنشن های  قهوه ای رنگ چشم آبی تشدید میشود.چشم های سبز واقعاً در برابر مژه های قهوه ای جذابیت بهتری پیدا میکند و چشم های قهوه ای روشن تر به نظرمیرسد.

اکستنشن های قهوه ای را انتخاب کنید اگر شما موها،مژه ها و ابروهای رنگ روشنی دارید.اگر می خواهید مژه های طبیعی داشته باشید.اگر می خواهید برای اولین بار تغییری در صورت خود ایجاد کنید که کاملاً طبیعی بنظر برسد.

پالت مژه اکستنشن میکس قهوه ای I Beauty دارای ضخامت های  07/0 و  0/10است. ضخامت 0.07 مناسب برای اکستنشن والیوم و ضخامت  0.10هم برای اکستنشن والیوم( سه بعدی) و همچنین اکستنشن اسپاکی وکلاسیک استفاده کرد.

این برند مژه های خود را در فرهای متفاوتی از قبیل CC, D عرضه کرده است که در افکت های مختلف کارایی دارد.

مژه ها از جنس ابریشمی و با کیفیت بسیار بالا میباشند. سایز بندی پالت ها در سه حالت میکس است که  در سه سایز و طیف رنگ قهوه ای از بسیار روشن تا تیره در بیست ردیف در یک پالت قرار دارد.

مشخصات
برند
آی بی IB
کشور سازنده
کره جنوبی
مناسب برای
اکستنشن مژه
مناسب استفاده
حرفه ای
ضخامت مژه
0/10 ، 0/07
رنگ مژه
میکس قهوه ای
نوع فر
D, CC
سایز مژه
10 الی 15 و Mix
تعداد ردیف
20
جنس مژه
ابریشم
توضیحات
مژه ها از جنس ابریشمی و با کیفیت بسیار بالا میباشند. سایز بندی پالت ها در سه حالت میکس است که در سه سایز و طیف رنگ قهوه ای از بسیار روشن تا تیره در بیست ردیف در یک پالت قرار دارد.