مینی پالت مژه اکستنشن مشکی دی بی DB

مینی پالت مژه اکستنشن مشکی دی بی DB
مناسب اکستنشن والیوم
مناسب فن سازی
بسیار مشکی،مات و پرتراکم
مژه ها از جنس ابریشم
کیفیت بالا
ظرافت در طراحی تارهای مژه دارای 6 ردیف
*
*
*
ارسال رایگان
برای سفارش‌ بالای 950٬000 تومان
تولید کننده:
دی بی
قیمت کالا:
209٬000 تومان
معرفی

مینی پالت مشکی دی بی، یکی از محصولات حرفه‌ای در حوزه اکستنشن مژه است که برای ایجاد ظاهری طبیعی و در عین حال برجسته در مژه‌ها طراحی شده است. این پالت شامل 6 ردیف مژه مصنوعی با رنگ مشکی است که به دلیل طراحی دقیق و کیفیت بالا، به‌طور خاص برای مژه‌کاران حرفه‌ای و حتی کاربران شخصی بسیار مناسب است.

پالت مژه DB با دارا بودن ویژگی‌های بی‌نظیر در کنار قیمت مقرون به صرفه یکی از بهترین انتخاب‌های هنرمندان مژه کار می‌باشد. کیفیت مطلوب این محصول به ماندگاری اکستنشن مژه ی شما کمک بسزایی می کند.

مژه‌های موجود در این پالت بسیار سبک و راحت هستند و استفاده از آن‌ها هیچ گونه ناراحتی یا سنگینی برای کاربران ایجاد نمی‌کند. این مژه‌ها به راحتی روی مژه‌های طبیعی نصب می‌شوند و به دلیل وزن سبک، مناسب برای استفاده‌های طولانی‌مدت هستند.

قابلیت ارتجاعی یکی از فاکتورهای مهم در اکستنشن مژه محسوب می شود . این نکته قابل توجه در اکستنشن های مژه دی بی است که موجب ، طبیعی بودن و خاص بودن اکستنشن مژه در چشم هایتان می شود.

کیفیت فن سازی فوق العاده این پالت مژه بسیار بالا بوده و زیبایی خاصی به کار شما می بخشد.

این پالت در تنوع فرهای متفاوتی عرضه میشود و این برند دو فر جدید تولید کرده به نام فرهای J و B که مناسب برای مژه های رو به بالا،مناسب اکستنشن ژورنالی و مناسب مژه های داخلی چشم میباشند.

مشخصات
برند
دی بی DB
کشور سازنده
چین
مناسب برای
اکستنشن والیوم
ضخامت مژه
0/07
نوع فر
L, C, J, B
سایز مژه
5-6-7 و 8-7-7-6-6-5 و 19-18-17
تعداد ردیف
6 ردیف
جنس مژه
ابریشم