مینی پالت مژه اکستنشن قهوه ای ایکس دی بی DB

مینی پالت مژه اکستنشن قهوه ای ایکس دی بی DB
مناسب اکستنشن والیوم
مناسب فن سازی
جنس:ابریشم
کیفیت بالا
مناسب برای ظاهر ملایم
سبک و راحت
ظرافت در طراحی تارهای مژه
دارای 6 ردیف
*
*
*
ارسال رایگان
برای سفارش‌ بالای 950٬000 تومان
تولید کننده:
دی بی
قیمت کالا:
209٬000 تومان
معرفی

مینی پالت مژه قهوه‌ای ابزاری حرفه‌ای و کاربردی برای اکستنشن مژه‌هاست که به دلیل رنگ طبیعی قهوه‌ای و کیفیت بالای آن، بسیار محبوب است. این پالت شامل مژه‌های مصنوعی با رنگ ملایم قهوه‌ای است که به کاربران امکان می‌دهد ظاهری طبیعی‌تر و نرم‌تر نسبت به مژه‌های مشکی داشته باشند.

این محصول بافتی نرم و ابریشمی نیز دارد. مژه های دی بی دارای رنگی مات و طبیعی هستند و هیچگونه احساس سنگینی بر روی پلک شما ایجاد نمی کنند. این پالتها با طراحی بسیار لوکس وقیمت مناسب،می تواند نیازهای شما را به طور کامل برآورده کند.

طراحی 6 ردیفی این پالت‌ها به مژه‌کاران این امکان را می‌دهد که به سرعت و به‌طور منظم از مژه‌ها استفاده کنند. هر ردیف به خوبی سازماندهی شده و استفاده از آن‌ها راحت است.

مژه‌های موجود در این پالت به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ظاهری طبیعی و جذاب به چشم‌ها می‌بخشند. ترکیب مژه‌های کوتاه و بلند در این پالت‌ها به مژه‌کاران کمک می‌کند تا یک ظاهر چند بعدی و پرپشت ایجاد کنند. اکستنشن مژه قهوه ای می‌تواند یک انتخاب درست و هوشمندانه برای خانم‌هایی باشد که دوست دارد یک تغییر نامحسوس و جذاب در چهره خود ایجاد کنند.

خانم‌هایی که دوست دارند یک هارمونی مناسب بین رنگ قهوه ای چشم و ابروی خود با مژه‌هایشان ایجاد نمایند، بهترین گزینه‌ برای انتخاب اکستنشن مژه قهوه ای می‌باشد.

همچنین خانم‌هایی که دوست دارند چهره خود را بازتر و شاداب‌تر نشان دهند و این کار را با استفاده از ایجاد ظاهر خیره کننده‌تر در چشم‌ها ایجاد نمایند، گزینه‌های مناسب دیگری برای انتخاب کاشت مژه قهوه ای می‌باشند.

لمس ظریف اکستنشن‌ های  قهوه‌ای به این معنی است که آنها هرگز ظاهری نامرتب به خود نمی‌گیرند،با اکستنشن قهوه ای ظاهری طبیعی , زیبا و جذاب خواهید داشت.

مشخصات
برند
دی بی DB
کشور سازنده
چین
مناسب برای
اکستنشن والیوم
ضخامت مژه
0/07
نوع فر
L, D, CC, C
سایز مژه
07 - 08 - 09 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16
تعداد ردیف
6 ردیف
جنس مژه
ابریشم