بخور سرد DQ-111

ارسال رایگان
برای سفارش‌ بالای 950٬000 تومان
ناموجود

این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

معرفی

کمبود آب در پوست موجب می شود که سلولها کوچکتر و کوچکتر شوند و به آرامی خطوط ظریف تولید کند و به مرور زمان باعث چین و چروک صورت میگردد.استفاده از دستگاه بخور سرد بهترین و موثرترین روش جهت ابرسانی و رطوبت رسانی به پوست می باشد، ایجاد یک لایه ظریف آب که به سرعت جذب پوست می گردد تا پوست تشنه شمارا نجات دهد و رطوبت و کشش را به پوست شما بازگرداند. پاک کردن سلول های مرده پوست، جذب بهتر کرم های تغذیه، پوست تسکین درد و قرمزی بعد از اصلاح ، تسریع جریان خون پوست ، متعادل کردن چربی و خشکی بیش از حد پوست و جواسازی از دیگر مزایا استفاده از این دستگاه میباشد. از دیگر کاربرد های این دستگاه استفاده از آن در کار اسکتنشن مژه میباشد، می توان از این دستگاه جهت خشک کردن سریع و کاهش گازهای حاصل از چسب مژه استفاده نمود.
عملکرد اسپری: برق را روشن کنید و منتظر بمانید تا هسته پنبه جاذب داخلی به طور کامل آب را جذب کند، سپس اولین بار فشار کوتاه دهید تا اسپری باز شود. مجدداً برای باز کردن اسپری شکاف فشار دهید (اسپری 10 ثانیه و توقف 3 تا 5 ثانیه). دوباره کوتاه فشار دهید تا اسپری بسته شود
عملکرد نور شب: دکمه سوئیچ را برای روشن کردن چراغ شب تک رنگ به مدت طولانی فشار دهید، برای خاموش کردن نور شب دوباره فشار دهید.
عملکرد زمان بندی: پس از روشن شدن اسپری در 4 ساعت به طور خودکار بسته می شود و اسپری شکاف روشن می شود و در 6 ساعت به طور خودکار خاموش می شود.

مشخصات
نوع بخور
سرد
سایز
product: 706 | spec: 1127
قابلیت پخش عطر بخور
ندارد
قابلیت شارژ
ندارد
طرح
کاسه ای کوتاه
سرعت تبخیر آب در هر ساعت بخور
product: 706 | spec: 1131
مدت زمان تمام شدن حجم استاندارد بخور
product: 706 | spec: 1132
مناسب برای
اداری, خانه, درمانگاه و بیمارستان, رستوران, فروشگاه, مدرسه و دانشگاه
حجم
product: 706 | spec: 1134