بسته 25 تایی پد زیر چشم فومی

بسته 25 تایی پد زیر چشم فومی
راحت و انعطلف پذیر
چسبندگی بالا
طراحی متناسب با فرم چشم
مقاوم در برابر آب (برای مشتریانی که چشمانشان آبریزش دارد)
مژه های پایین را محفوظ نگه می دارد
به دلیل بافت اسفنجی(فم مانند) برای مشتری راحت است
بدون نشتی ژل (جلوگیری از واکنش های احتمالی)
برای کاشت مژه, لیفت و لمینت مژه
هر بسته، حاوی یک جفت پد
ارسال رایگان
برای سفارش‌ بالای 950٬000 تومان
شناسه کالا در انبار: 11821007
در انبار
قیمت کالا:
139٬000 تومان
معرفی

این پدها برای محافظت لبه پایین چشم در هنگام کاشت مژه مورد استفاده قرار می گیرند. قبل از شروع به کار بر روی چشم در اکستنشن مژه، لیفت مژه لازم است چشم مشتری را آماده سازی نماییم. این پدها با تمامی سایزهای پلک و چشم همخوانی داشته و ما را در این امر کمک می کنند. پد زیر چشم فومی کاشت مژه بدون پرز بوده، محکم روی پلک می چسبد، دارای خاصیت ضد آلرژی می باشد و رطوبت پوست را از بین نمی برد.

پدهای زیر چشم فومی ما برای مشتریانی با پوست کمی چرب، مشتریان بسیار پرحرف با حرکات زیاد صورت یا حتی آنهایی که گاه به گاه چشمان آبریزش دارند، مناسب است. پدهای زیر چشم برای هر مژه کاری ضروری است و این پدهای زیر چشم مشتریان شما را راحت نگه می‌دارد در حالی که مژه‌های سرگردان را در طول جلسات مژه دور نگه می‌دارد.

این پدها چسبندگی کمی قوی تری نسبت به پدهای چشم ژله ای معمول ما دارند، بنابراین لطفاً در صورت لزوم برای مشتریانی که پوست حساس تری دارند، با یک یا دوبار چسباندن پد به دست خودتان میزان چسبندگی آن را کمتر کنید.

نحوه استفاده:

ابتدا زیر چشم را پاک کنید؛ به طوری که کمی مرطوب باشد. سپس پدها را به دقت زیر هر دو چشم قرار دهید و مطمئن شوید که کاملا با پوست شما تماس دارد.