اکستنشن مژه چیست؟

1403 خرداد 27, یکشنبه
اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه،مژه هایی مصنوعی و نیمه دائمی هستند که به مژه های طبیعی فرد متصل می شوند تا مژه ها بلندتر،پرپشت تر و تیره تر به نظر برسند.این مژه های مصنوعی به صورت تکی،به مژه های طبیعی با کمک چسب مخصوص اکستنشن چسبانده می شوند.چسب مخصوص اکستنشن هم نیمه دائمی است.

اکستنشن مژه یا Eyelash Extension یک روش آسان برای درمان کم پشتی مژه‌ها بوده که در این روش از موهای مصنوعی که به مژه‌های شما ( از نظر رنگ و جنس) شباهت زیادی دارند استفاده می‌شود. موهای مصنوعی با چسب مخصوص به صورت تار به تار در بین مژه‌های اصلی شما قرار داده می‌شود و از این رو ظاهری طبیعی و زیبا دارد

مژه مصنوعی از پلاستیک با کیفیت و بی کیفیت است.اگر جنس مژه پلی بوتلین ترفتالات(pbt)باشد با کیفیت است،در مقابل حرارت گاز سمی تولید نمی کند

وینلش-سه ویژگی اصلی اکستنشن مژه عبارت است از

سه ویژگی اصلی اکستنشن مژه عبارت است از:

1.ضخامت مژه(قطر دایره انتها مژه):

برای اکستنشن مژه کلاسیک از مژه های ضخیم تری استفاده می شود . ضخامت های 12/0-15/0-18/0 استفاده می شود که پر مصرف ترین و محبوب ترین آن ضخامت 15/0 است در تکنیک اکستنشن اسپایکی و اکستنشن والیوم از ضخامت 7/0 و 10/0 استفاده می شود که پر مصرف ترین آن مژه با ضخامت 7/0 است.(اکر می خواهید تعداد اسپایک ها بیشتر باشد ضخامت 3 /0 -5/0 استفاده شود با ضخامت 7/0 3تا4 بعد نهایتاً میتوان برداشت.) در تکنیک اکستنشن مگاوالیوم از ضخامت 3/0 و 5/0 استفاده می شود.

-وینلش-ضخامت مژه

2.طول مژه:

طول مژه اکستنشن به سلیقه خود مشتری و طول مژه طبیعی مشتری(قد مژه ها را می توان تا سه برابر مژه طبیعی شخص افزایش داد)بستگی دارد.سایز مژه های موجود در بازار5 میلیمتر تا 20 میلیمتر است که پر مصرف ترین در اکستنشن مژه سایز 8 تا 14 می باشد.

وینلش-طول مژه

3.فر مژه:

یکسری فرهای طبیعی داریم که گرد و نیم دایره هستند:C_CC_D و همچنین یکسری فرهای ژورنالی داریم که ساختگی هستند:L-M(گران تر هستند و در دمای متفاوتی داخل کوره گذاشته می شوند.) فر مژه ها با حروف انگلیسی نشان داده می شود،هیچ دو کمپانی شاید شبیه هم نباشد ممکن است قالب فرها با هم متفاوت باشد. به هر میزان که مژه فرتر باشد،کوتاه تر به نظر میرسد.

وینلش-فر مژه

بهترین اندازه برای اکستنشن مژه

وینلش-بهترین اندازه برای اکستنشن مژه

«انواع اکستنشن مژه از نظر جنس و کیفیت شامل مژه های ابریشمی Silk و مژه های ماتmink است که از الیاف مصنوعی،ابریشم و موی سمور ساخته می شوند.» انواع اکستنشن مژه به شرح زیر می باشد:

1.اکستنشن کلاسیک(classic):

در این شیوه از مژه های تک تار استفاده میشود.شیوه کار به این صورت هست که روی یک تار مژه ی فرد،یک تار اکستنشن مژه گذاشته میشود،به این صورت حجم اکستنشن مناسب با حجم مژه ی فرد پر میشود.

2.اکستتشن اسپایکی(wet look _spikey):

در این اکستنشن دو تا چهار تار اکستنشن مژه ی والیوم بدون فن سازی روی یک تار مژه ی شما قرار میکیرد.حجم آن بین کلاسیک و والیوم است.این اکستنشن مشکی تر از اکستنشن کلاسیک است و به مژه شما حالتی خیس میدهد.(اکستنشن اسپایکی دوام از کلاسیک بیشتر است)

3.اکستنشن والیوم(volume):

اکستنشن مژه والیوم یک تکنیک پیشرفته از اکستتشن مژه است که به شما امکان می دهد مژه های پر پشت و حجیم تری داشته باشید.در این تکنیک،چند مژه مصنوعی به یک مژه طبیعی چسبانده می شوند،این باعث افزایش حجم و تراکم مژه ها می شود.

4.اکستنشن مگاوالیوم(mega volume):

اکستنشن مژه مگاوالیوم تکنیکی است که در آن به میزان دلخواه می توان مژه ها را پرتر نشان داد که این تکنیک به این صورت است که در آن مژه های فن سازی شده با ضخامت های کم و سایز های دلخواه از 5D تا 20D روی مژه های اصلی چسبانده می شوند.

5.اکستنشن هیبریدی(hybrid):

در روش اکستنشن هیبریدی مژه، از ترکیب اکستنشن کلاسیک با مژه‌های والیوم یا مگا والیوم استفاده می‌شود تا یک حالت منحصر به فرد و حجم جذاب به مژه‌ها ببخشد. این روش به عبارت دیگر، ترکیبی هنری از مژه‌های مصنوعی با مژه‌های طبیعی را فراهم می‌کند که باعث می‌شود مژه‌ها طبیعی‌تر و پرپشت‌تر به نظر بیایند.

وینلش-اکستنشن هیبریدی

فن سازی مژه چیست؟

فن سازی یعنی چسباندن چند تار مژه به همدیگر که در بخش انتهایی به وسیله چسب مژه بسیارظریف و ملایم به هم متصل می شوند و سر مژه ها در آخر با فاصله مشخصی از هم باز می شوند،فن سازی مژه می گویند. مدل فن سازی برای مژه بستگی به درخواست فرد دارد.فن سازی باید در چند ثانیه و به صورت درست انجام شود.در فن سازی باید به جنس،مدل و ضخامت و سایز مشتری توجه شود.

وینلش-فن سازی مژه چیست؟

مراقبت‌های بعد از اکستنشن مژه

نکاتی که بعد از کاشت مژه باید رعایت کنید به شرح زیر است:

  • تا 48ساعت بعد از اکستنشن مژه نباید آب به چشمانتان برخورد کند چون باعث از بین رفتن چسب مژه شده و ممکن است اکستنن از بین برود.
  • از لوازم آرایش بر پایه روغن و پاک کننده آرایشی اطراف چشم استفاده نکنید.زیرا روغن باعث تجزیه چسب مژه می شود.
  • از تماس مژه‌ها با بالشت (موقعه خواب) و عینک در هفته اول بعد از اکستنشن خودداری کنید.
  • تا یک هفته در معرض دود سیگار، قلیان و گرد و غبار قرار نگیرید.
  • در روزهای اولیه در برابر آفتاب قرار نگیرید.
  • از رفتن به استخر پرهیز کنید.
  • تا 24 ساعت پس از اکستنشن در محیط‌های مرطوب ( در محیط‌های که بخار وجود دارد مانند سونا و حمام آب گرم طولانی) به مدت طولانی قرار نگیرید.
  • چشم ها را مالش ندهید.
  • از برس مژه استفاده کنید.

وینلش-مراقبت‌های بعد از اکستنشن مژه

ماندگاری اکستنشن مژه چقدر است؟

اولین سوالی که برای علاقه‌مندان به اکستنشن مژه پیش می‌آید این است که چقدر دوام دارد؟ متاسفانه اکستنشن مژه هم مانند بسیاری دیگر از اقدامات زیبایی دارای ماندگاری محدودی است. اکستنشن مژه معمولا از دو هفته تا بیست روز می‌تواند ماندگاری داشته باشد و این مدت زمان تا حدود زیادی به نوع مراقبت و نگهداری شما از مژه‌هایتان بستگی دارد. اگر شما به مژه‌هایی که کاشته‌اید، اهمیت چندانی ندهید احتمالا بعد از گذشت دو هفته دچار ریزش خواهند شد و اثری از حالت اولیه‌اش نخواهند داشت. اما اگر کمی در نگهداری از آن دقت به خرج دهید می‌توانید بیش از دو هفته و تا ۲۰ روز مژه‌هایتان را حفظ کنید.

وینلش-ماندگاری اکستنشن مژه چقدر است؟

معرفی چند محصول پالت پر طرفدار مژه:

پالت مژه وین لش:

پالت مژه وین لش از برندهای محبوب و با تراکمی بالا و با فن سازی فوق العاده راحت و با کیفیت و قیمت اقتصادی که زیبایی اکستنشن شما را دو چندان می نماید.انواع مختلف این پالت: وایت(مشکی مات)و مدل بلک(مشکی براق)و مدل پینک(فست فن)میباشد. سایز بندی پالت ها به صورت میکس و تک سایز است.پالت میکس از سایز 8تا16 در یک پالت قرار دارد.پالت های تک سایز نیز دارای 20ردیف از یک سایز میباشند.

ویژگی ها:

برند:وین لش

تولید کشور:ویتنام

فن سازی بسیار حرفه ای و راحت

با تراکم بالا

با ضخامت07/0_10/0_15/0

سایزمژه:8الی16

نوع فر:L,M,D,CC,C

پالت مژه وین لش

پالت مژه IB:

پالت مژه IB محصول شرکت IBeauty ساخت کشور کره جنوبی می باشد.این پالت بعنوان یکی از برترینمحصولات نسبت به سایر رقبا شناخته شده است.یکی از برترین ویژگی های این محصول زیبایی در فر آن می باشدکه این ویژگی،این پالت مژه را بسیار خاص می نماید. انواع مختلف پالت IB :پریمیوم(مشکی)بلک ولوت(مخملی ترو مات)و پالت رنگی میباشد و از نظر فن سازی نیز دو مدل معمولی و فست فن دارد.سایز بندی پالت ها بهصورت میکس و تک سایز است.در پالت میکس از سایز 8تا16 در یک پالت قرار دارد.پالت های تک سایز نیزدارای 20ردیف از یک سایز میباشند.پالت مژه IB کاملاً مشکی و مخملی بوده و جلوه بسیار زیبایی به چشم های شما می بخشد.

ویژگی ها:

پالبرند:IB

تولید کشور کره جنوبی

سایز مژه:8الی16

نوع فر:C_CC_D_M_L

ضخامت:05/0_07/0_085/0_10/0_12/0_15/0_20/0

پالت IB

پالت DB:

پالت کاشت مژه DB یکی از محبوب ترین پالت های اکستنشن مژه در بازار ایران است.این پالت دارای تنوع بالاییدر اندازه،ضخامت و فر مژه ها است و وانواع این پالت به دو صورت مشکی و رنگی است و از نظر فن سازی پالتمشکی (معمولی و فست فن )دارد که می تواند برای ایجاد ظاهری طبیعی و زیبا در اکستنشن مژه استفاده شود.پالتکاشت مژه دی بی یک انتخاب ایده آل برای کسانی است که به دنبال مژه های زیبا،پر پشت و طبیعی هستند.این پالتشامل 16 ردیف و با کیفیت بالا،تنوع و قیمت مناسب،می تواند نیازهای شما را به طور کامل برآورده کند.

ویژگی ها:

برند:دی بی

کشور تولید کننده:چین

سایز مژه:8الی16

ضخامت:05/0_07/0_10/0_15/0_20/0

فر:C_CC_D_M_L

پالت DB  پالت مژه DB

آرشیو بلاگ
انصراف از نظر